vineri, 6 mai 2011

Ca tot vine vacanta, bagam o izolare

Uuuuu, postare noua!!!

Dumnezeule, timpul chiar trece repede...
Cand ma gandesc ca sunt deja la sfarsit de a11a mi-e groaza:))) Dar in acelasi timp sunt in extaz deplin (ok, fine, stiu ca n-are sens, dar nici nu se intentioneaza a avea). Macar e cat de cat logic. Si chiar daca nu ar fi....bine, iar deraiez

Abia astept sa vina vara. Vreau sa scap de obligatia asta sociala de a ma prezenta in fiecare dimineata cu zambetul larg pe fata si sa pretind ca sunt bine si ca toate glumele pe care le aud chiar sunt amuzante, si ca imi place sa invat niste materii pe care le consider chiar inutile. Fuck that. E ingrijorator totusi ca incep din ce in ce mai usor sa imi pierd rabdarea si nu mai pot suporta prea mult persoanele. Orice persoana, orice fiinta umana. Bine, cu mama nu am nimic, dar pana si cu ea ma cert destul de des. Simt nevoia asta NEAPARATA de IZOLARE. Pe mine ma incarca, nu stiu de altii, dar sa fiu singura cu gandurile mele, muzica si desenele mele, chiar si prietenii online, na c-am ziso, si ei. Mi-e mai bine asa, mai mult singura. Sigur, din cand in cand vreau sa mai ies si sa socializez. Dar in grupuri mici in care sa nu fiu nevoita sa "ipocrizesc" prea mult
Telefonul nu il folosesc. Mi se pare inutil. Chiar nu vreau sa vorbesc, e chinuitor.

Ma intorc la serialele mele de animatie. Am chef de niste drame. Sa plang si sa ma mai descarc putin.
Recent am ajuns sa ma "descarc" chiar cam des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu