luni, 2 august 2010

Nu sper degeaba, dar macar sa ma amagesc putin

A venit august si le fel ca si unii dintre voi ma asteptam la un great comeback.
Ca de obicei, am de gand si de aceasta data sa insel niste asteptari. Mai ales ale mele. Nu stiu cand sau daca voi mai scrie serios. Vreodata. Nu stiu daca voi mai avea inspiratia necesara sa compun sau momentele de sinceritate necesare sa-mi impartasesc sentimentele si trecutul. Nu ma mai cred in stare de multe lucruri. S-au schimbat cam multe recent. Prea multe informatii de asimilat, prea multe adaptari de facut. Incep sa ma pierd. Si sper sa fie doar unul din momentele alea de ratacire pe care le am din cand in cand

In alte ordine de idei, dar tot pe tema "august", as vrea sa-mi spun ca urmeaza ziua mea. Dar dupa cum am hotarat, in urma a zeci de ore de gandire si rasgandire, ziua mea mea nu mai exista din acest an. E doar ceva de forma. Oricum daca imi amintesc bine, 90 la suta din toate aceste asa zise sarbatoriri au fost dezamagiri. Prea amare pentru gustul meu.... Si de sportul cu "yeee, hai sa facem un tort si macar sa ma bucur singura de mine!" ma las. E patetic si sa nu mentionez, costisitor pentru un buget ca al meu

Asa ca ma astept on cateva zile sa revin cu ceva mai vesel. Eventual chiar pe 11, ca sa va povestesc cate ceva de marele meu plan

3 comentarii:

  1. ştii că Maidanul cu dragoste e încă la mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. I know. Vreau sa o pastrezi. Ca o mica atentie. Si cartea ta, cu The Secret Life of Bees e la mine. Cand ne vedem, ti-o dau inapoi:D

    RăspundețiȘtergere