luni, 30 august 2010

Scuze, scuze

M-am ntors. Defapt, m-am intors de pe la 7 fara 10, dar ma rog, abia acuma am deschis calculatorul.
Imi cer scuze persoanelor carora nu le-am raspuns ieri. Stiu ca am o scuza pentru orice si stiu ca pare incredibil (bine, nu chiar), dar asa patesc intotdeauna. E, pana la urma ma crede cine ma crede
Nice la telefon nu am raspuns, nu l-am avut la mine. Dar nu se va mai intampla de acuma, din moment ce nu ma mai intorc acolo. Simple as that.

Umm....da. Incep iar astia cu lucrarile lor cu tot, asa ca nu mai am acces la curent o perioada. Poate pana diseara, nu stiu sigur. Om trai si om vedea:))

Vorbim noi

Scuze din nou. Stiu ca e un mod foarte impersonal de a face asta, dar uite ca eu am facuto. Nu ma mai simt personala de ceva vreme. Sucze si pentru eventualele greseli gramaticale. Nu am nici timp si nici chef sa le corectez.

Apropo, mi-am amintit. Imi pare rau si pentru postarile anterioare. Nu am avut absolut nici o intentie sa fiu rea si nici nu am batut vreun apropo. Era mai multun fel de constatare. Pentru mine. Problema e urmatoarea. Nu sun genul de persoana care sa aiba prieteni. Pentru ca nu stiu sa-i apreciez, nu stiu sa ii tin aproape, nu stiu sa-i sprijin. Asa sunt eu. Singuratica. M-am obisnuit si cu asta. Nu pot sa spun neaparat ca-mi place, dar e acceptabila. Si e ceea ce trebuie sa fac:) I'll be ok somehow.

Eu vreau doar ca voi sa fiti bine

That's all. Ma duc sa beaus ceai.

PS: Post negru? - checked. (poate de asta sunt si mai ametita azi...)

Un comentariu: