sâmbătă, 11 septembrie 2010

Pacate capitale - viata

Si azi m-am trezit tot la 6 jumate, cum am facut de altfel aproape toata vacanta. Inca 5 ore de somn. Inca 5 ore....
Nimicuri. Stiu doar ca mi-e groaza sa ma trezesc singura. Groaza sa stau singura in casa, groaza sa dorm singura. Groaza. De singuratate. De a fi doar cu mine....

Nu-mi plac dependentele, si nu le-am incurajat niciodata, dar se pare ca eu sunt cea mai demna de a fi judecata. Desi nici asta nu incurajez

Simt o presiune uriasa din partea eului. Constinta mi-e tot timpul incarcata cu niste fapte pe care nu le-am comis niciodata.Nici in vise

Pentru ca visez. Visez. Si eu am sperante ascunse, dorinte retinute, cereri ingropate adanc in suflet.Pentru ca am si din ala. Cu aripi inlantuite care se zbat inca de betoane.

Fantezii suficiente unui visator. Mult prea putine pentru mine

Am nevoie de tine. Da, da, de tine. De cel care citeste si se abtine de la a-si da cu parerea. Si mi-e teribil de greu sa o recunosc, sa recunosc ca am slabiciuni, ca sunt insingurata, infrigurata si am nevoie. De tine

Ma simt tare pustie. Si e trairea e cea care-mi lipseste
Pentru ca dragostea nu exista. Nu, nu
Nu pentru pacatosi
Nu pentru mine


Nu mai insista

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu