duminică, 26 septembrie 2010

Transfer ii spune

O sa incerc incet incet sa renunt la blogul asta. La wierdoozland. Nu voi renunta niciodata la ideea lui de baza, la povestea care mi-a tinut de urat atata timp, de atatea ori. Stiu ce spun, voi doar dati din cap si zambiti.
Totul e prea inchis aici.... Ma deprima, ma leaga, ma omoara.
Eu vreau deschidere, valoare, soare, fericire. Ce Doamne iarta-ma, chiar iti vine sa te sinucizi pe blogul pe asta!:))

Asa ca, ma transfer ....aici: http://www.eumaducsimassufocinbaie.blogspot.com/

Ma gaseati voi oricum cumva daca va interesa.

Iar acest drag blog va ramane doar de chestiuni artistice daca ma intelegeti. De desen nu vin vorba, pt el am un blog special. SI multe multe siteuri:)) Ma descurc si eu cumva.
Acum...MI-E FOAME! Ma duc sa-mi iau un dulce....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu