duminică, 19 septembrie 2010

Imi pare rau....

... dar cred ca nu ne potrivim
... dar cred ca nu ne cunoastem suficent
... ca trebuie sa aflii asa, dar defapt eu sunt :insert wierd sexual orientation here:
... dar abia am iesit dintr-o relatie de lunga durata
... dar inca imi revin dupa cea mai mare dezamagire a vietii mele amoroase de pana in acest moment.
... nu esti genul meu.
... dar deja am pe cineva.
... dar adevarul e ca nu te plac.
... nu esti suficient de serios
... nu sunt suficient de serioasa
... nu imi place sa fiu legata de cineva
... dar nu avem prieteni comuni
... prietenii mei nu sunt de acord cu tine
... parintii mei nu te plac
... parintii mei vor ca eu sa nu ma implic in nicio relatie pana la 21 de ani=))
... dar nu avem aceleasi gusturi cand vine vorba de muzica
... dar esti chiar prost, iar tata mi-a spus sa ma feresc de drumul lung si omul prost:D
... dar sunt prea superficiala, iar tu nu te incadrezi deloc in ..."cerintele" mele
... nu suntem compatibili din punct de vedere sexual
... religia nu-mi permite
... dar cariera e pe primul loc
... esti prea sarac sa putem supravietui impreuna. Dragoste nu tine de cald si/sau de foame
... am standarde prea inalte
... nu esti tu, sunt eu
... nu sunt eu, esti tu
... avem deja un trecut impreuna, si nu....
... astrele ne sunt impotriva
... nu cred in dragoste
... dar cum ziceai ca te cheama?
... te iubesc prea mult ca sa putem fi impreuna
... dar cred ca celelalte prietene ale tale nu vor fi de acord



De-ale prietenilor

... dar esti mai matura emotional ca mine (mersi,Emma=)))
... dar mi-am tras-o deja cu mata/tactu (dupa caz, na, de ce sa fim sexisti?:)) (mersi, hincule:D)


Asa ca, hai sa fim DOAR prieteni!:D=))

Indiferent de motiv, toti primim scuzele astea penibile. Bine, eu nu, dar asta chiar nu conteaza:))
Sper sa mai strang cateva de-a lungul anilor. Si le voi scrie aici, compltandu-mi incet incet, cat de cat, lista.
Daca aveti si voi propriile voastre sugestii, din experietele voastre sau ale cunostintelor, care sunt cat de cat stupide dar practicabile, va rog sa lasati un coment. Multumesc anticipat:)
Acum ma retrag sa pot rade in liniste, ok?=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu