joi, 23 septembrie 2010

Nu stiu, ma simt doar vinovata

Ce e aia DRAGOSTE?

Nu vreau sa par stupida, chiar sunt:))
Dar chiar imi doresc sa stiu!
Parerile voastre conteaza mult pentru mine, deci....astept:D:)))

Eu una sincer nu prea cred in ea. Sunt un fel de Toma Necredinciosul for as far as I know, deci daca nu mi sa intamplat , nu ma pronunt. Nu sunt pesimista, si Doamne fereste sa ma plang de lipsa de "dragoste"! O nu! Chiar....primesc atat de multa incat mi-e umm....destul de...nu stiu, cred ca jena e cuvantul portrivit. Mi-e jena si ma simt INGROZITOR, AIUREA, HANDICAPATA din mai multe puncte de vedere, pentru ca nu pot raspunde acestor sentimente. In nici un fel. Ma simt naspa.... Pare intotdeauna ca nu-mi pasa si ca sunt rece, si lipsita de orice reactie, orice traire, ca n-am suflet! Macar de ar fi adevarat... Dar chiar imi pasa, si de aia am si remuscari
Parca ce as putea sa zic? Deja am ranit atatea persoane... Si atunci? Si atunci ce fac? Ce decizii sa iau incat sa le fie tuturor bine? Si totusi sa nu ma afecteze nici pe mine?

Sa invat sa spun "te iubesc"? Sa invat sa ii imbratisez si sarut pe cei foarte dragi mie, si sa le arat cat de mult ii apreciez si cat inseamna pentru mine? Sa accept persoane in viata mea chiar daca stiu ca nu pot raspunde sentimentelor lor cu aceeasi intensitate?

Nici asa nu pare normal, nu-mi pare sanatos
Nici pentru mine si nici pentru ei

Si tot nu mai vreau sa ranesc pe nimeni.
Nu mai vreau, nu mai vreau, nu mai vreau....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu