sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Atempt

Fa-ma sa caut inteles,
Fa-ma sa regret ca te-am ales
Din miile de stele, in sutele de nopti,
Pe zecile de strazi, pe ploaie, vreme buna.
Fa-ma sa cred in tot ce-nseamna "azi"
Fa-ma sa sper in tot ce va fi maine:
In insomnia rara, in parodie, lume,
In soarele de-apus, in cer, in stele, luna,
In iarba care creste cand nu te uiti la ea,
In cearta dintre nori, in fuga lor nebuna,
Si-n tot ce a ramas, in rima, n-dragostea
Pe care toti o stim, o vrem si tot o pierdem.
In inocenta, suflet, in curcubeu, lumina,
Deci fa-ma iar sa sper, sa cred in continuare
Ca n-am sperat degeaba in dor si-n alinare



Da, ei bine, aceasta e o poezie. Sigur, garantez eu, doar eu am scris-o. Adica ma rog, e un atempt. Imi place sa cred ca nu-mi plac poeziile si tot ce tine de ele. Asa ca daca nu-mi place, inseamna ca nici nu pot scrie asa ceva. Deci si prin urmare aceasta NU este o poezie. Ci un atempt. Si se va intitula Incercare. Sau cum mama naibii vrea ea. Doar are liber arbitru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu