joi, 31 decembrie 2009

2010

ReVolutiile pentru acest an ar fi... Stati, am uitat=)) Aaa, da:

-sa invat sa imi manifest sentimentele
-sa invat sa ma detase de probleme din cand in cand, astfel incat sa nu ma mai consum inutil si imbecil
-sa invat sa invat cum trebuie
-sa imi permit sa fiu mai creativa mai des
-sa imi termin toate, dar TOATE proiectele incepute. si asta inainte sa incep si altele:))
-sa fac glume mai bune
-sa invat cum sa fac o cafea mutanta de calitate prima
-sa dorm mai mult
-sa nu mai intarzii
-sa nu ma mai iau aiurea de oameni
-sa nu ma mai iau dupa aparente
-sa nu mai investesc incredere in cine nu merita
-sa imi las parul lung
-sa incerc (macar) sa nu mai alunec, cad, frang gatul pe scari
-sa primesc colindatori:))
-sa nu mai cheltui bani aiurea
-sa nu fumez
-sa strang bani de facultate. adica de mancare pentru facultate, care inseamna firmituri si covrigi=)). concluzie, nu tre sa strang prea multi bani:))
-sa nu mai cheltui aiurea banii
-sa imi cumpar o tableta grafica si alte ustensile de desen
-sa imi cumpar o bata de baseball, pentru ca nu stiu de ce am sentimentul ca nu voi primi una:))
-sa incerc sa scap de toate fobiile si maniile si intelegeti voi
-sa citesc mai mult
-sa joc mai mult sah
-sa petrec mai mult timp cu parintii
-sa ii ASCULT, nu doar aud
-sa fiu o prietena mai buna
-sa nu rad cand cineva sufera ( nici macar nu o fac intentionaaat! am un mecanism ciudat in creier, va spun!)
-sa fiu suparata cand e cazul, fericita cand trebuie, plictisita mereu:)) nee, fara partea cu plictiseala. asa am fost paan acum. e timpul pentru schimbare, people!
-sa fiu o gazda buna. adica nu, ca deja sunt buna. sa fiu o gazda si mai buna!
-sa nu imi uit ideile pentru cadourile de craciun (urmatorul craciun adica)
-sa ma uit la mai multe anime-uri
-sa incep sa apreciez arta romaneasca (am inceput deja cu cartea lui Florin Piersic Jr.)
-sa ma duc mai des la teatru si ateneu
-sa nu imi mai pese de comentariile rautacioase ale altora
-sa ma duc in tabara
-sa plec iar hai-hui ca asta vara, dar ceva mai mult. si mai des. si mai departe:))
-sa imi cumpar un rucsac de calatorii, in care sa imi pun un jurnal de calatorii, o sticla cu apa de calatorii si nijte bomboane de calatorii. aaa, si niste prieteni de calatorii. plus camera de calatorii, albumul foto de calatorii, creioanele de calatorii, mp3-ul de calatorii si ochelarii de calatorii. si trebuie neaparat un buzunar in care sa-mi pun dorul, amitirile, si problemele, si sa le inchid acolo pana ma intorc. stiti ce? mai bine sa imi cumpar o valiza de calatorii:))
-sa invat sa port kimono-ul care l-am primit cadou
-sa mananc mai putine dulciuri
-sa fac mai mult sport
-sa nu mai cersesc dragoste, pentru ca desi nu o va recunoaste nimeni, asta fac. sunt patetica, fratilor! de acum, care ma vede ca devin iar patetica, ii permit sa imi dea o palma peste cap. doar sa ma avertizeze inainte, sa nu fac infarct
-sa invat sa nu mai scriu atatea reVolutii.


Cred ca e de ajuns. Cam pentru 10 ani!!!=)) Acum astept sa se indeplineasca. Tot. Adica toate. Sper ca nu tre sa astept prea mult. Deja imi vin idei noi pentru alte cateva reVolutii...
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu