duminică, 27 decembrie 2009

Aproape mi-am pierdut ultima farama de copilarie

Coboram scarile de parca eram drogata. Sau mai bine zis sedata partial. Cu privirea in pamant, mersul lenes, trecerea direct prin obstacole si incercarea de a mai cobori un etaj. Desi eram la parter...

Noi n-am facut nimic.

Aerul rece m-a izbit de cum am deschis usa blocului. Uitasem deja ca e inca iarna. Chiar daca era a doua zi de Craciun.

Noi n-am facut nimic.

Ne despartim ca si cum nu s-a intamplat nimic. Niciodata. Un hug si simt cum dispare tot ce-a mai ramas frumos in mine. Incep sa calc deluzionata prin balti si am impresia ca nu-mi mai pasa. Ma mint. Asa ca imediat tastez absenta un numar de telefon. Si astept. Nu prea mult, dar pentru mine parca timpul curge mai incet. Pentru ca timpul intr-adevar curge, indiferent, in clepsidra lui. Asculta. Ii poti auzi disperarea?

Noi n-am facut nimic.

Cineva imi raspunde. Dar vreo cateva secunde vorbeste singur. Glasul mi-a fost furat de vant. Am tipat prea mult in sinea mea. Sunt dezamagita. De mine, de tine, de singuratate. Si incep sa-mi bat joc de propriile decizii. La telefon. Azi am decis sa nu mai vorbesc singura. Rad. De mine, de tine, de singuratate. Nu ti-ai ales persoana potrivita...

Noi n-am facut nimic.

Ma uit in ochii tuturor celor ce trec pe langa mine. Sfidator. Doar sufletul meu stie ca nu mai am dreptul sa fac asta. Norii par mai cenusii, corbii mai singuri, copacii mai patetici. Cine sunt eu sa calc in umbra lor? Pana si umbra mea e tacuta si lipsita de energie azi...

Noi n-am facut nimic.

Ajung la usa casei mele, dar nu am putere sa intru. Continui sa ma joc cu cheile. Parca sunt un copil batut de soarta... Mai rad putin de mine, de tine, de singuratate, si intru. Ma asez pe canapeaua din bucatarie si inchid ochii. Stiu ca trebuie sa ma schimb. Dar inca detin o parte din parfumul tau. Mai stau 5 minute. Inca cinci minute. Si cele 5 minute se transforma in ore. Intre timp hotarasc sa mai ies in oras inca putin timp. Luminile sunt fantastice in aceasta perioada a anului. Eu tot tanjesc insa dupa vara...

Noi n-am facut nimic.

Adorm cu esarfa langa mine. Esarfa pe care am purtat-o cand ne-am intalnit. Esarfa care am impresia ca inca iti mai poarta parfumul, atingerea, speranta. Regula numarul 5:))

Noi n-am facut nimic. Si daca am fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu