sâmbătă, 5 decembrie 2009

Asa deci. Totul se reduce la o provocare (part one- adica unu;)) )

Sincer, pentru acest post nu am nici o idee. Dar promit sa improvizez pe cat de veridic si fantezist posibil:))


Dupa mai bine de un sfert de ora...


Scuze de intarziere, am fost sa gandesc. Si am un stil foarte ciudat de a face acest lucru.
Eu. Gandesc. Spalandu-ma. Pe dinti.

=)) Ce ma mai distrez asa de una singura. Azi am tendinta de a vorbi mult, cum am precizat unei persoane. Cred ca numai unei persoane... Ups, I forgot.

Deci da. Deci in urma unei provocari, (un fel de...), ar trebui sa scriu un articol despre cineva anume( uuu, mister :)) ). Dar ma gandesc sa il scriu abia pe 25 decembrie, sub forma unui cadou de Craciun pentru respectiva persoana la care tin. Mult sa spunem. Oricum, suficient de mult incat sa ii dedic un intreeeg articol.

Si oare sa stric surpriza inca de pe acum?


Neee:))

Ne revedem pe 25, kids

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu