miercuri, 28 aprilie 2010

Iii trebuie neaparat titlu? Atunci sa-i spunem declaratie? Doar da-i ce nume vrei

Auzi, esti chiar prost. De data asta chiar ai reusit sa ma enervezi. Nu stiu cum faci. Presupun ca ai super puteri, altfel nu-mi explic....

Imi cer scuze pentru conversatia pe care am avuto. Imi cer scuze ca te-am deranjat si enervat. Si suparat. Imi cer scuze ca ti-am creat impresia ca ma feresc de tine ca de boala. Venerica, sa nu uit sa precizez. Imi cer scuze pentru tot ce-ti fac, ti-am facut si iti voi face. Fie ca e bine sau rau. Imi cer scuze ca imi cer scuze.

Nu-mi pasa ce faci. Poti sa nu ma mai privesti in ochi pentru restul zilelor pe care le mai avem in viata asta. Poti sa nu imi mai vorbesti. Poti sa nu ma mai atingi, exact asa cum ti-ai propus si stiu ca o sa faci. Nu ma deranjeaza. Nu ma deranjeaza nimic. Fa ce vrei, ce iti doreste sufletul. Doar nu fi suparat pe mine. Asta e singura rugaminte pe care o vei auzi (sau citi, ma rog) de la mine.

In cazul in care prietenia noastra se sfarseste acum, sau maine, sau cand va fi sa se sfarseasca, trebuie doar sa stii ca imi pare rau. Si asta nu e doar o alta scuza patetica, o alta metoda de ati cersi putina atentie. Pe dracu'... Ia-o cum vrei. Eu stiu ce e si e suficient.

Pai, umm... cred ca asta e cam tot. Gata, m-am mai calmat.

Da, corect, uitam.

PSS: Te iubesc, fraiere, doar asa cum un bun prieten stie so faca.
PSSS: Da, asa e. Nu exista PS, asa ca am sarit direct la PSS :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu