vineri, 2 octombrie 2009

Sper ca nu doar un vis

Sunt atat de multe lucruri pe care mi-ar placea sa le fac. Hehe, ultima oara chiar am spus ca imi voi tatua o piesa de puzzle pe fata, sub ochiul drept. Doar conturul. Altadata, am spus ca as vrea sa studiez o groaza de chestii legate de medicina alternativa, cum ar fi cea a florilor Bach. Mi-am propus chiar sa ajung sa public o carte. Oricat de mica si nesemnificativa, dar sa fie acolo, pt sufletul meu. As vrea sa fac un sport personal din impartit cadouri cu diverse ocazii, sau doar pt ca e marti. Sau orice zi a saptamanii. Vreau sa imi fac o biblioteca grozava, plina de carti cunoscute doar de mine la inceput, doar ca sa am ocazia sa le prezint celor apropiati. Sper sa fac o impresie buna. Si vreau chiar sa-mi deschid o scoala, sau macar o gradinita. Da, da, aprobata de minister. E poate cel mai mare vis al meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu