luni, 31 august 2009

Make me screaaam!!!

All night, all night looong! Asa zice versurile (da, am gresit intentionat. Acum ardeti-ma pe rug) melodiei Billy Idol pe care l-am descoperit nu cu multe zile in urma. Si chiar am ramas surprinsa sa vad cata influenta au melodiile lui asupra mea, mai ales dupa o ora anume ce nu va fi divulgata, pt ca altfel va trebui sa va omor pe toti. Ceea ce nu ar fi placut, desigur, pt nici unii din noi. M-am trezit de cu dimineata cu un singur gand in minte. Nu, "dush" nu poate fi etichetat drept gand, cum nici "foame" sau "pipi' sau "migrena" nu sunt decat simple necesitati, respectiv efecte. Nu imi aminteam ce am visat, sau cate vise am avut, dar aveam garantia ca erau toate ingrozitoare. De aici deducem gandul de care spuneam: sa ma culc inapoi astfel incat sa visez ceva frumos de data asta. CIUCIU. N-a mers. Nu visul, somnul. Era deja prea tarziu pentru metabolismul meu de gaina de curte. 9 jumatate e strigator la cer! Asa ca m-am ridicat, si m-am postat elegant in fatza monitorului. De atunci si pana la aceatsa ora este o intreaga poveste cibernetica. Important e ca am realizat ca pot face postari scurte! Ca sa nu-mi mai torturez vizitatorii, si ca sa nu mai scriu o data la luna. Amuzant, nu? Amuzante si misterioase sunt caile reactiei intarziate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu