luni, 31 august 2009

Fizolofia preteniei

Deci da. Deci in sfarsit dispun de determinarea necesara sa scriu despre all of my frends. Dar asta va fi doar un segment introductiv spre o intreaga retea, increngatura de prieteni, pentru sa recunoastem. Am multi. Prieteni adica. Defapt, nu sunt chiar asa multi, dar au multe personalitati, si compenseaza. Deci, ca sa le spun pe numele fictive, pe moment gasite si tot intr-un moment schimbate cand voi afla si dorintele pretenilor astora ai mei. Acum, imi folosesc propria imaginatie. Deci ar fi Eva, za first and tru best frend, apoi Caroline, Apoi Kate, apoi Jake apoi, apoi, apoi.... Nu mai am nume fictive in cap... Mama maaasii. Deci preupun ca ramane pe maine, sau alta zi apropiata. Ieri, alaltaieri. Aaa, nu, astea sunt vechi. Maine, poimaine... Eee, stiti voi, cititorii mei culti. Deci asta nu ramane decat un inceput. Un inceput de drum nesigur, periculos, cu multe glume proaste si prea putine multumiri. Asa ca, ne vedem curand. Asta, daca nu va calca masina. Sau daca nu ma calca pe mine masina... =)) Ramane-ti tru to yourselves, kids. Until the next post, stay alive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu