marți, 1 septembrie 2009

Dimineata aceea parea sa inceapa ca toate diminetile din acest an interminabil. Sunetul alert al unei alarme deja ignorate 10 minute, privirea-mi atintita pe pe geamul plin de condens, tremuratul inconstient al intregului meu trup ravasit de teama monotoniei, patura calduroasa sub care ma ascundeam de realitate si frig, si Teddy. Usa de la intrare inchizandu-se cu chei galagioase si o dara de parfum fara nume. Asta insemna plecarea mamei si intarzierea mea.
In bucatarie, pe masa ingramadita langa calorifer, stateau parasiti un castron si o lingura. Pe frigider, langa figurinele de Craciun cu magnet, un biletel cu mesajul subtil " Mananca!" ma astepta rabdator. Clasicul lapte cu fulgi insa nu mai parea la fel de imbietor ca zilele trecute, asa ca am ales sa rumeg in gol si sa-mi tarasc corpul greu de somn spre telecomanda. Hotarasc in ultima clipa sa ma schimb de boxeri, sosete pufoase si roz si de hanoracul preferat, cu skater. Aleg niste blugi, un tricou si un hanorac comfortabil si le trag in sila pe mine. Dusul firebinte ma molesise de tot. 1-0 pentru el.
Imi ametesc dintii cu pasta mentolata, imi dresez coama si caut peria de curatat papucii. Cum sunt deja in intarziere, o trimit in origini si ma incalt cu bocancii noi si scartaietori. Imi ridic privirea spre oglinda din hol. Lenes, un copil nemotivat cu privire adormita imi zambeste si-mi face cu subinteles cu ochiul. O noua zi incitanta de scoala, huh...
Ma infofolesc cu geaca " de teren" si compania, tarai ghiozdanul fioros de maner si-mi parasesc barlogul la fel de plictisita ca de fiecare data. Dimineata aceea parea sa fie ca toate diminetile din acest an...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu