vineri, 25 septembrie 2009

Perpetua schimbare

Sunt constituita pe baza acestui dicton de viata scurta. Macar de as faceo intentionat, dar asa...


Si ciudat e ca pentru unii, referindu-ma la majoritatea, schimbarea asta a mea e ceva de rau. Un motiv de a fi uitata si trimisa la gunoiul reciclabil, sectiunea marionete. Desi nu prea arat, sa stiti ca defapt ma doare si pe mine aceasta indiferenta subita.


Eu o consider un lucru bun, aceats amodificare. Prefer totusi sa o numesc adaptare. Practic, raman aceleasi lucruri la baza. Mereu voi fi sincera, mereu voi face glume de neam prost, mereu iti voi fi aproape la nevoie. Si atunci? Chiar te deranjeaza faptul ca pot face mai multe lucruri in acelasi timp? Ca pot discuta pe subiecte diferite cu persoane diferite, ca pot PAREA unul din EI?

Poate e problema mea. Poate e problema ta. Ce e cert insa e ca prin atitudinea ta imi faci rau. Daca esti ingust la minte, nu ma pot declara complice, pentru ca ma stiu lipsita de vina. Si nu, nu intelege gresit. Nu te-am facut eu ingust. Ci natura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu