vineri, 25 septembrie 2009

Legat de tine

Mi-ar placea atat de mult sa zbor. Sa ma pierd printre crengi vii de toamna, si printre flori ametitoare de primavara,sa trec alene prin galbenul campurilor de vara si pe deasupra pustiurilor iernii. Nu cer mult, serios. Sa pot sa ma ridic putin de la sol, e tot ce am nevoie. Tanjesc la libertatea cerului, si la infinitul albastrului lucid.
Si crezi ca m-as mai intoarce? Crezi ca, din momentul in care mi s-ar deschide usita coliviei si mi s-ar descatusa piciorul insemnat de lantul argintat al obligatiei, m-as mai intoarce? Gresesti. Pana si eu gresesc cand ma mint acum din nou. Desigur ca voi veni inapoi. Doar ca sa am ocazia sa te privesc de dupa cealalta parte a geamului, si sa-ti zambesc in trecere. Zambet din suflet, suflet de calator.
E greu azi cerul. Plin de nori si plumb, ameninta cu toanele lui nesabuite aupra mea si a ta. Frica? Mie in mod cert nu. De tine mi se rupe inima, fiinta ostila si fura-energie ce esti. Cat de greu poate fi sa intelegi ca oricum nu ma voi supune niciodata? Ca nu am de gand sa-ti cant triluri calde si visatoare, ca nu iti voi impartasi gandurile si sperantele?
Imi pierd inutil penele si ma zbat degeaba in cusca asta infernala. Stiu ca nu ai de gand sa ma asculti. Vrei sa ma tii langa tine si astfel ma sufoci, ma asfixii cu grija ta senila, si obsesia ta de a fi iubit. Cu frica ta de a fi parasit. Cu teama ta de a fi singur. Pe veci, pe viata, pentru totdeauna.
E chiar asa greu sa iti traiesti propria viata?

O, tu, creatura absurda ce esti! =)) Scz, scz, trebuia sa fiu serioasa, dar ma face sa rad. E atat de teatraal! Faake =))

6 comentarii:

  1. Chiar e teatral, da' nu fake! In nici un caz!
    Anyway, m-a facut sa ma gandesc sa-i dau drumul papagalului pe geam, dar nici asta nu ar fi prea bine... Nu s-ar descurca in lumea asta cruda. Chiar daca nu ma suporta eu macar ii dau mancare si apa. Ma rog... Cand am timp, da' macar nu moare. Sper:-ss...
    Chiar... Daca moare?!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sa nu ajungem la pesimism, Daca ai grija de el, si nu ii dai drumul, sigur va supravietui si Holocaustului. Sau, ii dai drumul si vezi cum ajunge pe cablurile de telefon, si se incalceste in ele si isi da ultimul suflu uitandu-se in ochii tai destul de rugator. Ehh

    RăspundețiȘtergere
  3. :-ss
    Huh...? You scared the shit out of me...
    I hope he won't die:-s...
    Il iau cu mine la facultate:D
    Daca supravietuieste pana atunci:-ss...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ OK, da sa-l tii departe de hamsterul meu cel fioros. Apropo, chiar vorbesc de un hamster pe nume Jacques, pt necunoscatori

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar nu-l mananca...
    Desi... daca m-ar vedea pe mine muscand din el s-ar putea... *thinking*
    Doar si tu vrei sa-mi mananci panda-u':-w

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Asa stapan, asa animal. Da, dar faza e ca eu vreau panfda gatit cu ulei de palmier, dafin si suc de papaya. Hamterul meu iti va manca papagalul cu fulgi cu tot. LIVE, from our apartament

    RăspundețiȘtergere