sâmbătă, 19 septembrie 2009

Simt cum trece timpul.

Prin fiecare pas nesigur propriu, prin fiecare rasuflare de gheata din cursul diminetii, prin fiecare freamat de frunza. Simt cum trece vremea, si cum copilaria se indeparteaza din ce in ce mai mult. Vrea sa ma mai mint, macar putin, ca mai am dreptul sa copilaresc. Sa imi ignor grijile zilnice si preocuparile, sa ma fac ca in lumea MEA nu exist decat eu si hamsterul meu. Sa traiesc intr-o lume imaginara pe veci. Dar probabil, odata cu aceasta lume imaginara va veni la pachet si camasa aia alba si deprimanta cu maneci foarte lungi...
Vreau sa mai vad cum se topeste lenes soarele dupa un bloc proaspat renovat, si sa-mi topesc grijile in caldura lui. Vreau sa mai urmaresc zborul dezorganizat pentru ochiul uman al pasarilor lipsite de griji. 6 la numar. Vreau sa mai ascult muzica pana nu mai percep nici un zgomot al strazii. Vreau sa imi mai vad umbra din 4 perspective diferite. Nunte din ce in ce mai inchise. Vreau sa mai merg noaptea pe strada singura, si sa-mi fac griji ca cine stie ce se poate intampla in jurul meu fara sa imi dau seama, ca mai apoi sa sa-mi zambesc auto-ironic si sa imi vad de drum. Vreau sa mai prind fluturi si sa ii urmaresc in timp ce se zbat sub o cupola de sticla in forma de pahar. Vreau sa mai sap in trei locuri diferite in gradina, in incercarea de a gasi cutia timpului ingropata imprruna cu verisorii mei. Nici acum nu am gasit-o... Vreau sa mai alunec iarna pe gheata, sa mai cad pe scari si sa ma mai impiedic de poarta scolii, ca apoi, de pe jos, sa pot rade ca disperata. Si acum crede lumea ca am ceva la cap... Vreau ca mancatul bomboanelor "Skittles" sa imi aduca fericire ca in momentul in care le-am descoperit pe vremea cand aveam mai putin de 10 ani. Feel the rainbow, taste the rainbow. Vreau sa mai pot plange liber, fara sa-mi fie frica de faptul ca cineva ma va vedea si isi va face griji pentru mine. Vreau sa mai vad filme amuzante cu actori adevarati.
Pentru toate am un singura reactie: AI VOINTA!

Sunt slabe sanse sa le mai percep cum o faceam demult. Deja am 16 ani, la dracu'! La 20 oare ce reactie voi avea?












Imi vreau vara inapoi!!!!

13 comentarii:

  1. heeeeeei!! camasile de forta sunt dragute! te fac sa te imbratisezi singur >:D<
    anyway, I'm crying right now...
    this is my biggest worry... growing up
    I'm gonna be depressed now:((...
    Love,
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  2. @Love, you don't have to be depressed. You'll get me depressed too. I know it's hard, si eu imi fac griji de fiecare data cand pun capul pe perna seara. Inca mai sper totusi.

    RăspundețiȘtergere
  3. we can go to No-where Land (or whatever it is called) and live happily ever after and never grow up:D I wanna be the fat kid dressed in white!
    Love,
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bah, eu nici macar nu-l mai tin minte pe ala! Eu vreau sa fiu Captain Hook. Rox va fi ... ori Wendy ori Tiger Lily, si johnica va fi cainele familiei.Sau zana aia cu nume de clopotel. Sau bine, fie, Peter Pann. Treaca de la mine

    RăspundețiȘtergere
  5. vara trecuta eu eram peter
    stateam deprimata in pat si plangeam "vreau sa fiu peter pann!"
    ask rox
    I don't really wanna remember
    ghici cine era wendy?:->

    RăspundețiȘtergere
  6. wendy e cuplata cu peter
    eu cu frate-meu?/:)
    gaaaaay
    oops, vroiam sa spun incest, da' gay suna mai bine
    anyway I can't be with my brother... well I can but that's against rules and common sense
    guess again
    and no, it wasn't rox

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dar nu ajung impreuna din cate stiu eu... Ma las batuta. Hint?

    RăspundețiȘtergere
  8. In film erau impreuna sau doar se lingeau... Nenorocitii! Au stricat tot ce era inocent in ideea de Neverland! Now I'm sad... Pana si acolo se ling *at wits' end*...
    Tocmai mi-am dat seama ca s-a dus si modelu' meu in viata... Asta e...
    PS: Era Geta, dar again, nu aveai cum sa-ti dai seama... Poate nici macar nu stii de el desi banuiesc ca ti-a spus Rox, nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Chiar la el ma gandeam prima oara, dar ai zis ca nu-l cunosc, so mi-am schimbat optinuea. Bine, e drept ca il cunosc doar din povestite.

    PSS: Asta ea modelul tau in viata? Captain Hook e much, much better

    RăspundețiȘtergere
  10. He's evil *ugli tongue*!
    Though... his hook seems pretty smexy *batting eyelashes*...

    RăspundețiȘtergere