luni, 7 septembrie 2009

Bout' Emma

Sufletul meu se imparte de mult intre persoanele interesante pe care le cunosc deja si au creat o anume impresie asupra mea (de bine, desigur), si intre persoanele pe care stiu, simt ca din momentul in care le voi cunoaste ma voi indragosti nebuneste de ticurile lor fermecatoare, de defectele lor minore de vorbire amuzante si de personalitatile lor ... "intense". Imi asum riscuri de fiecare data cand indraznesc sa ma implic emotional intro relatie de prietenie care abia da semne de recunoastere, dar trebuie sa recunosc, asta imi face viata mai palpitanta. Asta am facut si la inceputul anului scolar trecut. Bine, pe langa faptul ca, citez " te holbai ciudat la toti, de parca erai superiaora sau cva de genu' " ( hehe, ups! am uitat citatul exact, oricum, era ceva asemanator). Nu cunosteam decat o persoana in clasa, si sa fiu sincera, deja ma plictisise ( va rog, nu scoate-ti rugul portabil din dotare). Si mai sunt si o persoana destul de timida, mai greu cu integrarea asta in "absolut". Dar stiu bine ca pesoanele imi vorbeau si eram mai mult decat incantata. Insa mai mult, cel mai mult chiar, m-am atasat de Emma, si nu pentru ca vietile ne seamana asa de mult. Nu pentru faptul ca la caracter imi seamana, nu pentru talentele ei in arta scrierii, si nu pentru ca emana o lumina incantatoare, ca o aura. Ci pur si simplu pentru ca este ea. Este ea de cate ori ii povestesc ceva, este ea de cate ori imi da cate o palma dupa cap cand exagerez cu glumele "bune", este ea cand ma sustine moral, chiar si prin intermediul mess'ului (presupun ca stiti ce e aia). Si nu pot exprima destula recunostinta, si alte sentimente complexe a caror nume exacte si explicatii le-am uitat, desigur. E mult mai puternic decat voi fi eu vreodata. Dar asta nu ma face sa nu sper ca intr-o zi voi reusi sa ajung la nivelul ei de " prietena pe care s-o iubesti chiar daca te pocneste" Apropo, acest articol a fost scris sub amenintarea Organizatiei ( shhht!), pe baza informatiilor lor strict secrete si a " bunavointei" lor. Daca dispar in parcurs de 5 zile, nu stati pe ganduri in a suna la protectia copiilor ciudati.. aaa, adica speciali. Intelegeti voi. Acest mesaj se citeste pe voce de tipa care citeste la reclama unui medicament ce produce mai multe reactii adverse decat ni se spune noua, oamenilor obisnuiti. Mesajul sper ca nu se va autodistruge ( prea curand). Drive safe now:D

Un comentariu: